Leveransinformation


Gå direkt till butiken... Besök vår Facebook-sida...

Tillbaka

Leverans.

Vi förklarar här lite kort hur leveransen går till vid beställning av ett foto i vår webbshop.

1.)  När du har gjort din beställning kommer du efter några minuter att få ett e-postmeddelande som innehåller en bekräftelse på den genomförda beställningen – det kallar vi ”Orderbekräftelse”.

2.) När vi sedan har fått bekräftelse att dina foton är betalda.Får du ytterligare ett e-postmeddelande som innehåller en bekräftelse att din order är klar hos oss. – det kallar vi  ”Order-uppdatering”.

3.) När du fått detta andra E-postbrevet, så skickas varan till dig. Om du beställt att du vill "ladda hem" ditt foto själv. Så kan du nu klicka på knappen "Mitt konto" högst upp, och sedan välja "Se dina nedladdningar". Här kan du "ladda hem" det som du köpt.

Om du beställt en färdig canvastavla, ny canvastavla, fototavla eller en fotoposter. Så kommer den att skickas till dig via

Tveka inte att höra av dig till oss på "Kontakta oss" om du har frågor eller behöver hjälp.


Leverans via postnord sker för privatperson normalt inom 6-7 vardagar. På helgdagar sker inga leveranser med Posten. (Liggetid på utlämningsställe: fjorton dagar).


Får jag en bekräftelse på mitt köp ?

Ja, du får alltid ett e-postmeddelande inom några minuter från din beställning. Det innehåller en bekräftelse på din beställning/order.


Transportskada.

 Kontrollera alltid er leverans vid uthämtning från Posten. Om godset verkar skadat på grund av defekt kartong packa alltid upp och kontrollera själva varan direkt. Vid transportskadad produkt (fysisk skada på varan) skall kunden omgående kontakta Postnord 020-232221 och reklamera godset. Kontakta sedan GalleriKatzback på  " Kontakta oss" för mer information om åtgärd av er skadade försändelse. Uppge order- eller fakturanummer samt Postnords reklamationsnummer.


Tillbaka